fredag 4 november 2016

Mohair plädar

Under min lilla tripp till Köpenhamn var siktet inställt på att umgås med mina härliga väninnor och kanske hitta några väl utvalda produkter som inte finns överallt här hemma. Vill rekommendera Beau marche, denna lilla pärla som ligger i slutet på Ströget (sett från centralstationen). Detta ställe har en skön mix med vintage och nyheter. Dyrt och mindre dyrt.😉
 Blev så där härligt uppspelt av att äntligen hitta en pläd som tilltalade mig. Snygga färgkombinationer, bästa kvaliteten och sist men inte minst; inget stickigt. Min väninna fick agera hållare så jag fick med en helbild.



Nu är vi så himla glada över att vi fick möjligheten att även sälja dessa i vår webshop.

Dessa fantastiska plädar är gjorda i minst 50% mohair ull. Själva ullen kommer från noggrant utvalda ställen i Sydafrika för att sedan färgbehandlas i Rioja i Spanien.

Företaget som tillverkar dem i Spanien levererar även sina sjalar till bland annat Hermès och Armani, vilket borgar för absolut högsta kvalitet.

Nu kan man njuta av en litet smycke i sin soffa eller säng och man kan även vara säker på lång mys hållbarhet.  ;-). Varmt välkomna in och kika vidare:
www.oakwayinterior.se




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar